Lugnet före stormen

Undra om man har något undermedvetet som gör att man inte riktigt kan slappna av då man vet vad som komma skall? Uppesittar nätter och barnskrik igen ;) helt underbart!


Sitter för tillfället å får i mig lite chai te tillsammans med världens godaste bröd. Försöker påminna mig själv om att inte glömma bort att köpa ost senare.


Igårkväll satt jag och klippte ihop ett kollage som de ville ha på dagis. Blev faktiskt nöjd! Jag är inte någon pyssel gumma i vanliga fall så detta var lite roligt =) Nu ska det bara SYS en docka? Blir nog bra får åka förbi panduro bara! Vår inspira butik här är inte så mycket att hänga i granen ;)




Snart ska jag åtminstonde ta på mig lite kläder, gå på toa.. igen.. för att sen träffa Ninni och grodan ÄNTLIGEN får jag gosa med lilla bebisen!





Kommentarer
Postat av: Therese

Hej! Roligt att du gillar mina mössor. Mössan kostar 160 kr och du beställer den enklast genom att maila mig. Jag behöver veta namn (på trycket), vilken mössa du vill ha och storlek. Jag skickar sedan en beställningsbekräftelse med betalningsinfo m.m.



Mysigt med en liten bebis i magen. Är det dax snart?

Jag gjorde också ett kollage till dagis i förrgår:) Våra barn går väl inte på samma förskola???:)

Postat av: emelie- mamma till en busunge o en liten prinsessa

vilket sött kollage =)



aha, då har han o elliott typ samma storlek. Fast elliott har 24 nu- men ska ta i överkant o köpa en storlek större nu så han har o växa i tror jag.



jaa, de blir en himlans omställning med en liten oxå. I början mådde jag så dåligt över att jag knappt hade nån tid till elliott. var jättejobbigt ju..men han klarade sig bra ändå =)



hoppas allt är fint idag! kramis

2011-09-08 @ 13:30:14
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Nicole - mamma till C & H

Tjusigt och charmigt med dessa kollege! :)

2011-09-10 @ 17:33:53
URL: http://nicoleb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback