Sjukstuga x 3 ..

Lagom efter att allting var fixat så blir jag sjuk. Har åkt på dagisbacillerna.. började med Lukas förra veckan sedan var jag nere å så Thomas på det. Trodde dock att jag blivit hyfsat frisk men icke. Fick ett totalt bakslag ikväll och känner mig smått döende.

Lukas är i af en guldklimp, visserligen en gnällig sådan men åå vad jag har fått pussar å kramar idag! Mitt lilla hjärta =)
Vi tog även en premiär tur i bilen idag. Gick asbra tills jag skulle hem ååå vad jag var less då! Började hos brorsan då folk kör som nötter och fortsatte sedan med att jag lyckades köra fel TVÅ gånger. Då var man glad. Körde in på en liten gata som jag tyckte var mest otrafikerad jo tjena kommer en buss precis när jag hittat en perfekt korsning att vända i. Då var jag trött på trafiken och ville hem ska jag tala om! Men men man får väl lära utav sina misstag I guess, jag lär ju inte köra fel där igen i af ;) haha

Imorgon var planen att luncha med två sötnosar, Ruby & Jossan. Men efter kvällens trevliga bakslag så får vi se hur det blir eller framförallt hur jag mår imorgonbitti. Dagen börjar åtminstonde med ett besök på MVC där jag ska lämna prov eftersom att det misstänks att jag åkt på urinvägsinfektion också. Jag menar varför inte vi kan väl beta av alla sjukdommar ;) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback