"Ibland tycks man tro lite för mycket om sina barn"

Det är lätt hänt att man kan tro att denna unge är äldre än han egentligen är. Ett sånt otroligt ordförråd så det finns inte! Använder ord som cirkel istället för rund ring, beskriver föremål med fler ord istället för ex enbart färgen.


Så som i somras berätta han att han och Janne (farfar) hade varit på promenad, väl på promenaden hade de sätt en vacker gammal träbåt. Han var då 2,5?




När vi skulle åka hem från Spanien så trängdes jag och Lulle på flyget och försökte ta oss fram till svärisarna. När vi skulle runda ett hörn berätta jag för Lukas att han skulle svänga höger längre fram. Lukas kollar och små skrattar då han är så otroligt stolt att han precis lärt sig höger och vänster. Mitt i allt utbrister en gubbe "ja ibland tycks man tro lite för mycket om sina barn". Istället för att svara honom gick jag bara ställd därifrån.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback