Bloggen bortglömd!

Blir så när man är ledig och äntligen har tid att umgås med sina nära och kära. Vi spenderade påskhelgen i Eskilstuna. Där blev det en hel del shopping till både mig och Lukas! Bara måste fånga Lukas på med hans nya jeans som jag blev helt förälskad i. Gick t o m tillbaka dagen efter och köpte ett par i mörkare färg åt honom =)

Han fick även denna underbara morgon/badrock från Geggamoja. Den är i frotté på ena sidan och bomull på den andra så kan man vända den, smart va? :)



Passade även på att köpa en windstopper fleece nu när POP rea ut deras vita då den kommer vara perfekt på båten i sommar.



Vi besökte även Underbara hem butiken som ligger 5-10 minuter med bil från Esikstuna centrum där jag hittade MASSA fint. Bl a en soffgrupp.. Lite jobbigt var det nog att vi hitta just den soffan med stort S, som vi vill ha så långt bort men när vi insåg vilket KAP pris de sänkt den till (fr 22.000 till 15.000) så kunde varken jag eller Thomas tveka längre. Plus att den fick bo kvar på lagret i upp till hela 2 månader så vi har några veckor på oss. Är lite rädd att åka tillbaka, borde nästan göra det nu i helgen då man fortfarande är lite halvpank å inte invänta nästa lön? Vill inte veta vad vi kommer därifrån med då. Vi hittade faktiskt ett superfint köksbord.


Angående huset så har vi tackat nej nu. Vi bjöd 3 125 000 och blev överbjudna med ytterligare 25 tusen. Därefter fick det vara nog med tanke på att renoveringen på övervåningen med stor säkerhet kommer att kosta 200 tusen och därefter tillkommer en renovering på badrummet/ tvättstugan i källaren som jag inte ens vill veta priset på. Så nej även om det skulle ha blivit helt underbart att bo där så måste det kännas rätt i priset också. Jag ska faktiskt på mammaledighet om ett par månader!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback