Vilket underbart väder vi har

Dag ett utav mina fem underbara lediga. Idag har vi gjort lite nytta här hemma :) Vi startade morgonen halv 8 med tvättstuga. Kort därefter så kom en tjej som köpte med sig Lukas Crescent vagn! Superskönt att få bort åtminstonde en vagn =)

Vi har även fixat till lite vårfint på balkongen
Här ser ni också alla mina blommor som råkade bli några för många.

Blev Liljeholmen efter en förmiddag hemma där vi hittade ägg som är lite mer tålbara =) Så fort Lukas vaknar så ska vi alltså måla dessa finingar. Jag fick även ett par solbrillor i påskpresent utav mig själv ;)

För övrigt så överaska Thomas mig med ja knäppt nog -  ett HUS! Alltså vi har inte köpt det än. Han tänkte vara snäll och låta mig se tomten åtminstonde. Detta kläckte han ur sig till sina föräldrar, så om han ens tänkt berätta det än är frågan? Vi får väl se hur dyrt huset blir vi har sagt som mest 3 000 050 med tanke på att vi måste total renovera. Helt sjuka siffror egentligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback