Goood morning!

Å vad jag älskar min familj!


Ett utav husen vi kikade på i helgen, och faktiskt skulle kunna bo i med lite renoveringar ligger utan bud. Säljarna har gått med på att sänka acceptpriset etc så vem vet, kanske är det intressant ändå? Även fast köket är hyfsat nytt så måste vi riva allt och göra om ..


Vi har åtminstonde sagt att vi tänker avvakta till efter helgen då vi ska titta på huset med stort H på söndag.


Känner mig så sjukt konstig just nu. Är så himla nervös inför skrivning och uppkörning så att det finns inte.. kan det inte bara bli 2 september så att det är klart nu? Har tillochmed börjat drömma om uppkörningen? Mår illa när jag tänker på den å ja, jag kan fortsätta en evighet..


Idag blir det en till dag hemma. Kroppen strejkar totalt! Tycker så synd om Lukas som får stå ut med detta men snart startar dagis för honom =)





Kommentarer
Postat av: freja

Nya regler för alla! Man måste typ sätta ett acceptpris / utgångspris som är inom ramen av 5% av det man vill få ut.. eller nått sånt. På ett sätt är det ju bra, kommer nog färre men seriösare folk på visningarna?

Postat av: freja

vi kollade ju runt rätt mkt innan vi köpte och ca 300 - 500 tusen gick väl lägenheterna upp från utgångspris. vet inte hur det är med hus? men jag menar.. ett litet radhus i norrviken (där mina svärisar bor) kostar ju lixom 3 mille.. minst!

2011-08-17 @ 23:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback